فروش آنلاین فایل چگونه با کامپیوتر یا لپ تاپ در اینستاگرام پست بزاریم ؟ (ویندوز و مک) - راهنماسوشال

آیا دوست دارید عکس های خود را در اینستاگرام با کامپیوتر پست کنید ، اما نمی دونید چطوری با سیستم توی اینستاگرام پست بزارید ؟ از آنجا که این سرویس بر روی تلفن همراه متمرکز است ، پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر و لپ تاپ شما آسان نخواهد بود .

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با سیستم

اما نگران نباشید: از طریق ویندوز و مک خود چندین روش برای پشت گذاشتن در اینستاگرام دارید . در ادامه بهترین راه برای پست گذاشتن در اینستاگرام با ویندوز و مک را برای شما آماده کرده ایم با راهنماسوشال همراه باشید .

کاربران ویندوز برای ارسال در اینستاگرام باید از روشهای زیر استفاده کنند . پست گذاشتن در اینستاگرام با سیستم چه از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ امکان پذیر است .

پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از اینستاگرام ویندوز ۱۰

اینستاگرام برنامه دسکتاپ ویندوز را ارائه نمی دهد ، اما کاربران ویندوز ۱۰ می توانند از برنامه Instagram Modern در فروشگاه مایکروسافت استفاده کنند . این در واقع فقط یک درگاه برنامه های تلفن همراه است ، بنابراین اگرچه چیز خاصی نیست ، این کار را انجام می دهد.

پس از نصب برنامه ، وارد سیستم شوید و فید خود را مانند حالت عادی مشاهده خواهید کرد. برای ارسال در اینستاگرام ، باید روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. بعد ، برای افزودن تصویر جدید ، گزینه Enable Camera Access و Enable Microphone Access را انتخاب کنید.

پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از اینستاگرام ویندوز 10

متأسفانه ، اگر شما وب کم در سیستم خود ندارید ، این اصلاً کار نخواهد کرد .

از اینجا ، می توانید از رابط کاربری آشنا اینستاگرام برای اضافه کردن عکس با استفاده از وب کم خود استفاده کنید. با کلیک بر روی دکمه گالری به شما امکان می دهید تصاویر را از سیستم خود ارسال کنید ، اما این در آزمایش ما مؤثر نیست . تنها پوشه نشان دهنده دوربین خالی بود ، و ما نمی توانیم عکس دیگری را انتخاب کنیم.

از وب سایت موبایل اینستاگرام در مرورگر کروم استفاده کنید

از وب سایت موبایل اینستاگرام در مرورگر کروم استفاده کنید

وب سایت دسکتاپ اینستاگرام به شما امکان می دهد تا صفحه اینستاگرام خود و بقیه را مرور کنید ، اما به طور پیش فرض نمی توانید هر چیزی ارسال کنید . با این حال ، یک ترفند منظمی وجود دارد که می توانید پست کردن در اینستاگرام با سیستم از کروم یا هر مرورگر دیگری استفاده کنید . این شامل تعویض نوع دستگاه مرورگر شما برای فریب وب سایت اینستاگرام در فکر اینکه شما از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید.

برای انجام این کار در مروگر کروم ، وب سایت اینستاگرام را باز کرده و وارد سیستم شوید . سپس دکمه F12 (یا کلیک راست و انتخاب گزینه Inspect) را فشار دهید تا کنسول برنامه نویس باز شود . کلید های Ctrl + Shift + M را همزمان فشار داده تا به وب سایت تلفن همراه اینستاگرام تغییر دهید .

رابط کاربری دقیقاً مانند برنامه تلفن همراه ، با عملکرد کلیک و کشیدن خواهید دید . روی آیکون + در پایین وسط صفحه کلیک کنید و می توانید از سیستم خود در اینستاگرام پست انشتار دهید . اگر این نماد را نمی بینید ، کافیست صفحه را با انتخاب دکمه F5 تازه کنید .

در صفحه نتیجه ، از ویرایش برای تغییر ابعاد و و اضاف و فیلتر استفاده کنید تا ظاهر آن تغییر کند. در مراحله آخر اضافه کردن یک مکان ، تگ کردن دیگران در پست اینستاگرام ، اضافه کردن هشتگ ، و اضافه کردن متن به پست ، سپس روی گزینه Next کلیک کنید .

اندروید را در سیستم خود تقلید کنید

اگر هیچ یک از راه حل های فوق برای شما کار نمی کند ، می توانید به صورت رایگان پیش بروید و اندروید را بر روی سیستم خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد تا به برنامه واقعی اینستاگرام و هر برنامه اندروید دیگری دسترسی پیدا کنید و مانند تلفن خود ، همه کارها را با آن انجام دهید .

ساده ترین راه برای این کار استفاده از نرم افزار BlueStacks است ، اگرچه روش های دیگری برای تقلید اندروید در ویندوز ۱۰ وجود دارد . تنها کاری که باید انجام دهید برنامه BlueStacks را دانلود کنید ، ورود به سیستم با یک حساب کاربری گوگل ، دانلود برنامه اینستاگرام و ورود به حساب اینستاگرام خود است .

نحوه پست گذاشتن اینستاگرام در مک

حال باید بدانید که چگونه از طریق سیستم مک خود در اینستاگرام پست انتشار دهید . در ابتدا غیرممکن به نظر می رسد ، اما با کمی کار می توانید به راحتی تصاویر مورد علاقه خود را از روی سیستم مک خود ارسال کنید . این که آیا می خواهید هنری که ایجاد کرده اید یا عکسهای سلفی گرفته شده با وب کم خود به اشتراک بگذارید ، همه امکان پذیر خواهند بود .

برای پست گذاشتن در اینستاگرام از نسخه موبایل سافاری مک استفاده کنید

ما در مورد نحوه تغییر نوع دستگاه خود در مرورگر کروم در بالا صحبت کردیم ، که در مک نیز کار خواهد کرد ، توضیح دادیم . اگر ترجیح می دهید از سافاری استفاده کنید ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

در مرورگر Safari به بخش Preferences تنظیمات برگزیده سافاری را باز کنید. به برگه Advanced بروید و کادر ” Show Develop menu in menu bar ” پایین را علامت بزنید تا در نوار منو نمایش منوی برنامه نویس را نشان دهد.

برای پست گذاشتن در اینستاگرام از نسخه موبایل سافاری مک استفاده کنید

بعد ، به وب سایت اینستاگرام بروید و وارد سیستم شوید . برگه جدید ” Develop “را در نوار منو باز کنید و بخش ” User Agent ” انتخاب کنید و گزینه ” Safari—iOS xx—iPhone ” را انتخاب کنید.

برای پست گذاشتن در اینستاگرام از نسخه موبایل سافاری مک استفاده کنید

صفحه تازه خواهد شد ، و می توانید نوار آیکون ها را در قسمت پایین درست مانند برنامه تلفن همراه مشاهده کنید . بر روی آیکون + در مرکز کلیک کنید و می توانید در مک در اینستاگرام پست بزارید . از آنجا ، فقط مراحل ویرایش را دنبال کنید ، در صورت تمایل ، فیلتر اضافه کنید و ارسال کنید.

برای پست گذاشتن در اینستاگرام از نسخه موبایل سافاری مک استفاده کنید
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : آموزش شبکه های اجتماعی تاريخ : 28 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.